7 Mart 2008 Cuma

GENEL : Ücretsiz Video Dersaneleri...

Ücretsiz Video Dersaneleri..

Etiketler:
online video dersler..
online video dersler..

hayatimizin bir doneminde öss, oks, lgs gibi sinavlardan hepimiz gecmisiz hatta hala cevremizde bazi insnalar bu zorlu yolları yavas yavas gecmekte :) kimilerimiz dersaneye giderek kendimizi geliştirdik kimilerimiz ise evde test kitaplarının arasında boğularak bu maratona hazırlandı. iste simdi tanitacagim siteler dersaneye gitmeyenler veya dersaneye gidenler ama ben birde evde deli gibi bogusmak istiyorum derslerle diyenler icin cok faydali olacak..

idealist ogretmenlerin interneti kesfetmesi uzerine gercekten cok guzel uygulamalar ortaya koyuluyor. sanirim bu olayi tam ciddiyetiyle baslatan internette bir ekol haline gelen ekolhoca takma adiyla bir site kurup insnalara geometri ve matematigi sevdirerek ve basitce anlatarak baslatti. gercekten cok buyuk hit alan bu tur sitelerin tanitimi da gercekten cok guzel yapilmakta. mesela ekolhocanin internet sitesinde bircok dergide ufak haber kanallarinda yayinland ve desteklendi. hatta tam olarak buradan haberturkte yayinlanan bolumunu izleyebilirsiniz. hatta buradan da alexa detaylarina ulasabilirsiniz. ekolhoca sadece geometri ve matematik konusunda dersler anlatmis. suradan konu anlatimlarina buradan ornek soru cozumlerine ve yine buradan onceden cikmis sorulara ulasabilirsiniz. bunlarin yaninda rehberlik bolumu ve basit capli bir eglence bolumude mevcut..

bir diger sitemizin kurucusu muhammet coruh. sitesinde kendini

Ben Muhammet ÇORUH
Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Fizik Bölümü mezunuyum .
İzmir ‘ de TED Aliağa Kolejinde Fizik Öğretmeniyim. Siteyi, öğrencilerim ile daha verimli bir iletişim kurabilmek için hazırlıyorum.
boyle tanitiyor. konuyu daha fazla uzatmadan hemen linkleri vermeye basliyorum. buradan suana kadar anlattigi tum videolara ulasabilirsiniz.

bir diger ogretmen ise lutfu zorlu.. sitesinde kendini soyle tanitmis..

Ben Lütfi ZORLU,
Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik Bölümü mezunuyum.
İzmir ‘ de TED Aliağa Kolejinde
Matematik Öğretmeniyim.
Siteyi, öğrencilerim ile daha verimli bir iletişim kurabilmek için hazırlıyorum. Umarım faydalı olacaktır.

fazla oyalanmadan hemen linkleri veriyorum. buradan anlattigi tum matematik ve geometri konularina ulasabilirsiniz. ayrica sitede ufak capli bir rehberlik bolumude mevcut.

bu 3 hocamizi tanittiktan sonra tum bunlari bir cati altinda toplamaya calismis veya daha cok rehberlik ve fazladan birkac ders sunmus sitelerde var. linkler bolumlerinden ualasabildigim kadari sunlar..

ders arsivi..
zafer hoca..
videodersanesi..

bu tarz siteler buldukca bolumu guncellemeye devam edecegim. baya emek verdim umarim hak ettigi degeri bulur. surc-u lisan olduysa affola.

Buradan Alıntıdır...



0 yorum: